Marketing mobilny to marketing na lub za pomocą urządzenia mobilnego.

Niedawno miałem okazję usiąść z Mikem Craig z Ruxter Mobile Marketing. Poniżej zapis z moich rozmowy z nim, której tematem był marketing mobilny.

Marketing mobilny

Marketing mobilny

Słyszymy wiele o SMS i Aplikacjach. Co proponujesz dla małych i średnich przedsiębiorstw?

Ważne jest, aby zachować swój cel, jakim jest dostarczenie informacji konsumentom. Aplikacja wymaga smartfona. Za pomocą wiadomości SMS będziemy łączyć się bezpośrednio z większością telefonów komórkowych. Nie wszyscy konsumenci mają smartfony, ale większość może odbierać wiadomości SMS. Musisz wybrać opcję, która będzie bardziej dostępna dla Twojej grupy docelowej klientów i na nią skierować marketing mobilny.

W ciągu najbliższych kilku lat, widać tendencję, że telefon będzie miał skuteczność w marketingu mobilnym. Możliwość posiadania mobilnej przeglądarki internetowej jest ważne. Zainwestuj w coś, co jest bardziej otwarte – nie ogranicza tych, którzy widzą i odbierają Twoje informacje.

Gdy większość firm myśli o marketingu mobilnym, uważa, że to jest drogie. Ile budżetu firma powinna wyłożyć  na marketing mobilny?

Istnieją telefoniczne narzędzia marketingowe, które można dopasować do każdej kieszeni. Możesz robić marketing mobilny ze skromnym budżetem. Firmy powinny szukać niestandardowych narzędzi.

Jakie są najczęstsze błędy widoczne, jeśli chodzi o marketing mobilny?

Największym błędem jest takie myślenie, w którym  firma uważa, że ​​marketing mobilny będzie jedyną rzeczą, która uleczy wszystkie problemy. Marketing mobilny ma być włączony i zintegrowany z marketingiem mix, aby mógł on osiągnąć sukces. Chodzi o zaangażowanie i zasięg, a bez tej integracji, marketing mobilny traci siłę, która posiada.